ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ...


ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΦΥΓΑ…

Λυπαμαι που εφυγα….εφυγα για να γλιτώσω, εφυγα για σωθω, εφυγα απλα για να μπορεσω να ζησω σαν ενας νεος ανθρωπος γεματος ονειρα και ορεξη για ζωή! Εφυγα και αφησα πισω το πιο σημαντικο κομματι της ζωης μου, την…οικογενεια μου! Με χαιρετησαν με βουρκωμένα μάτια, αλλα ηξερα οτι στο μυαλο τους υπηρχε και υπαρχει μονο η ελπίδα οτι θα καταφερω να ζησω την ζωη μου χιλιομετρα μακρια γιατι 300 γουρουνια επιλεξανε να φανε τα παντα…όνειρα, ελπίδα, μελλον! Τωρα ομως ντρεπομαι που ειμαι μακρια…ντρεπομαι που δεν μπορω να ενώσω την φωνη μου με αυτους που ειναι στους δρομους και προσπαθουν εστω και τελευταια στιγμη ν αλλαξουν το συστημα που τοσο καιρο το ταιζαμε με τα δικα μας λαθη…Ντρεπομαι να ακουω να χλευαζουν την ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ λαοι και κοσμοι που μεχρι πριν λιγα χρονια δεν υπηρχαν, δεν ειχαν γλώσσα, δεν ειχαν πολιτισμό, δεν ειχαν ιστορια και δεν ειχαν καν μελλον …και ομως στην πλατη μας και στην κερδοσκοπία σε βαρος μας καταφεραν να γινουν καποιοι και να μπορουν να πιανουν στο στόμα τους την λεξη ΕΛΛΑΔΑ! Δεν ξερουν τι σημαινει ΕΛΛΑΔΑ και δεν θα μαθουν ποτε…οσο χρονια και οσες φορες να ερθουν στην ΕΛΛΑΔΑ θα ξερουν μονο την λεξη σουβλακι και γυρος…γιατί σαν ΖΩΑ που ειναι και με ενα μυαλο σαν χυλο, το μονο που σκεφτονται ειναι το φαι και το ποτο!
Ντρεπομαι που ολοι αυτοι που κυβερνουν την ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ, κατεβαζουν το κεφαλι και δεν χτυπουν ποτε το χερι στο τραπεζι για να διεκδικησουν αυτα που ανηκουν στην ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ…
Ντρεπομαι που εφυγα και σας αφησα μονους σας να παλευετε με την αξιοπρεπεια σας…ντρεπομαι που δεν μπορω να λεω στα παιδια μου οτι και εγω καποτε ημουνα εκει στους δρομους και βοηθησα να αλλαξει η ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ…Αλλα δεν ντρεπομαι, και δεν θα ντραπω ποτε ομως, για το οτι ειμαι και γεννηθηκα ΕΛΛΗΝΑΣ….
Ελπιζω να με συγχωρεσετε και να κανετε τα παντα για να ξαναδουνε σε ολο τον κοσμο τι σημαινει πραγματικη ΕΛΛΑΔΑ!
Μην τους αφησετε να διωξουν και τα δικα σας παιδια, αδερφια, φιλους χιλιομετρα μακρια απο την πατριδα τους!!
Ενας περηφανος ΕΛΛΗΝΑΣ!!!
tromaktiko.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου