Η αποκατάσταση των ζημιών του χειμώνα ήδη πραγματοποιείται με γρήγορους ρυθμούς, ωστόσο το λιμάνι του Λεωνιδίου δεν αναμένεται να παραδοθεί πριν από τα μέσα Σεπτεμβρίου.
Ο δήμος έχει ξεκινήσει ήδη την απαιτούμενη διαφημιστική καμπάνια της περιοχής, ωστόσο, οι οικονομικές δυνατότητες για κάτι παραπάνω, σε αυτόν τον τομέα, έχουν ήδη εξαντληθεί. Έτοιμοι είναι και οι επαγγελματίες της περιοχής, οι οποίοι μάλιστα έχουν προβεί και σε μείωση των τιμών, ευελπιστώντας ότι φέτος η Νότια Κυνουρία θα αποτελέσει ένα σημαντικό πόλο έλξης των επισκεπτών. Ωστόσο, οι ίδιοι διατηρούν τις επιφυλάξεις τους, καθώς τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν ότι η φετινή προσέλευση θα είναι σημαντικά μειωμένη. Όπως μας εξήγησε ο Γιάννης Μαρνέρης, αύξηση της επισκεψιμότητας από το εξωτερικό δεν αναμένεται, "παρά μόνο οι Γερμανοί και Αυστριακοί, που έχουν αγοράσει σπίτια στην περιοχή".
Β.Θ.
Πηγή: arcadiaportal.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου