Χωρίς ασφαλτοστρωμένο δρόμο(!) παραμένει το χωριό Σαρλέικα στη ΔΕ Ηραίας του δήμου Γορτυνίας. Για το λόγο αυτό κάτοικοι του χωριού απέστειλαν επιστολή – αίτημα στον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη, στον αντιπεριφερειάρχη Αρκαδίας Βαγγέλη Γιαννακούρα και στο σύνολο των Περιφερειακών Συμβούλων Πελοποννήσου ζητώντας τους να λάβουν μέριμνα για το δρόμο και να πράξουν τα δεόντα.Όπως αναφέρουν στην επιστολή τους είναι κρίμα ένα χωριό το 2012 να μένει χωρίς άσφαλτο στον κεντρικό δρόμο του όταν μάλιστα η απόσταση από το προηγούμενο χωριό που έχει φτιαχτεί ο δρόμος , τα Κάτω Παπαδά είναι 3 χιλιόμετρα.
Ο δρόμος είναι με χώμα και ειδικά το χειμώνα γίνεται αδιάβατος ενώ όπως τονίζουν οι κάτοικοι αν δεν πέσει άσφαλτος το χωριό θα ερημώσει. Ενώ αν γίνει το έργο θα μπορέσει να αποκτήσει εκ νέου ζωή αφού πολλοί καταγόμενοι από το χωριό έχουν επισκευάσει τα σπίτια τους και επιθυμούν να επιστρέψουν είτε μόνιμα είτε εκ περιτροπής. Κάτι βέβαια που θα βοηθήσει και στην τόνωση της τοπικής οικονομίας.
Οι κάτοικοι θεωρούν πως εκείνο που απαιτείται είναι μέριμνα και πολιτική διάθεση για την υλοποίηση του έργου αφού το κόστος δεν είναι υπερβολικά μεγάλο…
arkadiaportal
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου