«Πώς αντιμετωπίζει ο εκπαιδευτικός στην πράξη ζητήματα παραβατικής συμπεριφοράς μαθητών ή (και) γονέων».
Θεωρούμε ότι πρόκειται για ένα πάρα πολύ σοβαρό και επίκαιρο θέμα, καθώς πολλοί συνάδελφοι βρίσκονται αντιμέτωποι με τέτοια προβλήματα.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2012 και ώρα 18.15 στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Κιάτου.
Εισηγητές θα είναι οι :
• Σαλωνίτης Παναγιώτης και
• Γκρίτζιος Βάιος Σχολικοί Σύμβουλοι 3ης και 4ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Κορινθίας.
Χαιρετισμό θα απευθύνουν οι:
• Παπαγεωργάκης Παναγιώτης Διευθυντής Π.Ε. Κορινθίας και
• Κόκκινος Χαράλαμπος Αντιπρόεδρος Δ.Ο.Ε.
Θα υπάρξει αρκετός χρόνος ώστε να γίνει ένας εποικοδομητικός διάλογος και ευελπιστούμε να μπορέσουμε όλοι , συνάδελφοι και γονείς, να φύγουμε από την εκδήλωση σοφότεροι και εμπειρότεροι.
Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου