Μόλις είχε πάρει την σύνταξη και την έκλεψαν

Μόλις είχε πάρει την σύνταξή της το πρωινό της Δευτέρας απο το ταχυδρομείο της Κορίνθου η κυρία Βάσω. 550 ευρώ μονάχα , για εκείνην όμως μια ολόκληρη περιουσία. Με αυτά θα πλήρωνε τους λογαριασμούς της, θα περνούσε η ίδια το μήνα, θα έστελνε και στον εγγονό της στην Καστοριά. Δεν πρόλαβε να κάνει όμως σχεδόν τίποτα, μονάχα ένα λογαριασμό νερού να πληρώσει όπως αναφέρει στο "korinthiaportal.gr. "Μου έκλεψε 550 ευρώ μέσα απο την τσάντα μου, καθόταν εκεί και με κοιτούσε για ώρα, τον έβλεπα, με ρώτησε κιόλας για το που θα σταθεί για να κάνει μια ανάληψη , του είπα, μου είπε ευχαριστώ και μετά, τι να σας πω, τα λεφτά μου είχαν κάνει φτερά". 
Μόλις αντιλήφθηκε την κλοπή η ηλικιωμένη γυναίκα, έσπευσε στην αστυνομία. Για 4 ώρες έμεινε εκεί προκειμένου να δώσει κατάθεση και να αναγνωρίσει τον δράστη. "Τον ξέρω, τον θυμάμαι, τον αναγνώρισα. Μου είπαν θα τον βρούν, αλλά τα λεφτά μου είπαν οι αστυνομικοί σίγουρα θα τα έχει "φάει". Με αυτά θα περνούσα όλο το μήνα. Τι θα κάνω τώρα;"
Οι αρχές αναζητούν τον δράστη, αποδεικνύεται όμως πως πλέον έχουν κατορθώσει οι επιτήδιοι να αρπάζουν χωρίς κανείς να παίρνει είδηση το παραμικρό. Ειδικά οι ηλικιωμένοι θα πρέπει να προσέχουν ακόμα περισσότερο , ιδιαίτερα όταν πηγαίνουν να λάβουν την σύνταξή τους αφού είναι βέβαιο πως κάποιοι καραδοκούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου