Βραβεύτηκαν σήμερα το Δημ. Σχολείο Μελιγούς και το ΕΠΑΛ Αστρους


 Πραγματοποιήθηκε στις 10/10, στο Αποστολοπούλειο Πνευματικό Κέντροστην Τρίπολη, η βράβευση του Δημοτικού Σχολείου της Μελιγούς και του ΕΠΑΛ Αστρους, από την Περιφέρεια Πελοποννήσου. Το Δημοτικό Σχολείο της Μελιγούς, με βίντεο που έφτιαξαν τα παιδιά, απέσπασε το πρώτο βραβείο, σε διαγωνισμό της Περιφέρειας Πελοποννήσου, αλλά και το πρώτο στην Αρκαδία, ενώ το ΕΠΑΛ Αστρους έλαβε την πρώτη θέση στην Αρκαδία. Οι μαθητές συμμετείχαν, με το ίδιο βίντεο και στην Πανελλαδική καμπάνια για τα σχολεία «Αγαπώ και προβάλλω τον τόπο μου», ενώ αυτά προβλήθηκαν και στις περιφερειακές εκδηλώσεις του Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους στη Δράμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου