Ζητούν απο τους γονείς να πληρώσουν τα "σπασμένα"


 Πολλαπλές είναι οι παρενέργειες της οικονομικής κρίσης και "χτυπούν" και τον χώρο της παιδείας. Λόγω της έλλειψης χρημάτων από την πολιτεία , αποκαλύπτονται πολύ συχνά, περιστατικά δυσλειτουργιών σε εκπαιδευτικά ιδρύματα. Μια μέρα μετά τη δημοσιοποίηση από το thebest.gr των ελλείψεων σε νηπιαγωγείο της Πάτρας, όπου ζητήθηκε από γονείς να αγοράσουν ηλεκτρικά καλοριφέρ, χαρτί υγείας και μελάνι για το φωτοτυπικό, κάτι παρόμοιο καταγράφεται και στο Δημόσιο ΙΕΚ Πάτρας. Όπως καταγγέλλεται στο thebest.gr, στο Δημόσιο ΙΕΚ Πάτρας, καθηγητές ενημερώνουν σπουδαστές ότι οι σημειώσεις των μαθημάτων δεν μπορούν να φωτοτυπηθούν και να τους δοθούν, καθώς δεν υπάρχουν χρήματα για χαρτί, γι΄αυτό και θα πρέπει να γυρίσουμε λίγο πίσω. ...Τετράδια και χειρόγραφες σημειώσεις. Υπάρχει βέβαια, για όσους έχουν πρόσβαση στο Internet , η λύση να τους δοθούν...

Thebest.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου