Χριστουγεννιάτικη συναυλία του Αρκαδικού Ωδείου, αύριο 21/12


 Το «ΑΡΚΑΔΙΚΟ ΩΔΕΙΟ» σας προσκαλεί στην Χριστουγεννιάτικη συναυλια που θα πραγματοποιηθεί στο ΊΔΡΥΜΑ ΖΑΦΕΊΡΗ” την Παρασκευή στις 21-12-2012 και ώρα 20:30. Στο πρώτο μέρος τα τμήματα Θατρικού Παιχνιδιού και Προπαιδείας θα παρουσιάσουν την Χριστουγεννιάτικη ιστορία “Το Ελατάκι” ενώ η παιδική χορωδία θα τραγουδήσει Χριστουγεννιάτικες μελωδίες. Στο δεύτερο μέρος θα εμφανιστεί η Χορωδία ενηλίκων που θα παρουσιάσει με συνοδία οργάνων, κάλαντα απο όλη την Ελλάδα. Στον προθάλαμο του Ιδρύματος θα λειτουργει Bazaar με χριστουγεννιάτικα δώρα ενώ θα έχει και δωρεάν σπιτικά γλυκά για όλους!
Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαιτέρως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου