Ο Δήμαρχος Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης προσκαλεί όλους τους δημότες την Κυριακή 17-02-2013 και ώρα 10:30 π.μ. στο Θέατρο Αγγ. Σικελιανός σε συγκέντρωση - ενημέρωση σχετικά με την αναβάθμιση - ενίσχυση του Α.Τ. Ξυλοκάστρου και τα πολλαπλά φαινόμενα εγκληματικότητας, κλοπών, βιαιοπραγιών που συμβαίνουν στο Δήμο μας.
Ενημέρωση για την αναβάθμιση-ενίσχυση του Α.Τ. Ξυλοκάστρου
Ο Δήμαρχος Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης προσκαλεί όλους τους δημότες την Κυριακή 17-02-2013 και ώρα 10:30 π.μ. στο Θέατρο Αγγ. Σικελιανός σε συγκέντρωση - ενημέρωση σχετικά με την αναβάθμιση - ενίσχυση του Α.Τ. Ξυλοκάστρου και τα πολλαπλά φαινόμενα εγκληματικότητας, κλοπών, βιαιοπραγιών που συμβαίνουν στο Δήμο μας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου