Το Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του ΕΠΑ.Λ Άστρους ευχαριστεί τον κ. Περιφερειακό Διευθυντή Π & Δ Εκπαίδευσης Πελοποννήσου κ. Μισθό, για την απάντησή του και την ξεκάθαρη θέση που πείρε ως φορέας της εκπαίδευσης στο δίκαιο αίτημα μας ,καθώς και όλους τους φορείς που είναι στο πλευρό μας στον δίκαιο αγώνα μας, Δημοτικές παρατάξεις, Συλλόγους κτλ. Σας δημοσιοποιούμε την επιστολή που λάβαμε.
Για το Δ.Σ
Ο Πρόεδρος
Τζιβελόπουλος Φώτης
ΘΕΜΑ: « Απάντηση σε επιστολή»
Σχετ.; το με αρ. πρωτ. 4/29-01-2013 έγγραφο σας
Σε συνέχεια της επιστολής που απευθύνατε στην Υπηρεσία μας, κρίνουμε απαραίτητο να σας γνωρίσουμε τις απόψεις μας σχετικά με το θέμα που μας εκθέσατε.
Καταρχάς το ΕΠΑ.Λ. Άστρους αποτελεί μία σχολική μονάδα – πρότυπο για την ευρύτερη περιοχή της Βόρειας Κυνουρίας, τόσο όσον αφορά στις κτηριακές του υποδομές όσο και στο εκπαιδευτικό προσωπικό που το στελεχώνει. Γνωρίζουμε ότι πρόκειται για ένα σύγχρονο κτίριο, κατάλληλα εξοπλισμένο για τη χρήση που έχει προοριστεί, όπου το μαθητικό δυναμικό απολαμβάνει τη μαθησιακή διαδικασία και εκμεταλλεύεται στο μέγιστο βαθμό την ευκαιρία που του δίνεται για δημιουργία και ανάπτυξη όλων των ικανοτήτων του. Από την πλευρά του το εκπαιδευτικό προσωπικό, έχει καταφέρει όχι μόνο με την παιδαγωγική αλλά και με την ανθρώπινη κυρίως ιδιότητα να προσελκύσει τους μαθητές και να διαμορφώσει ένα εξαιρετικά θετικό και δημιουργικό περιβάλλον.
Επιπλέον, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε την άμεση συσχέτιση της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας με την οικονομική ανάπτυξη της περιοχής και τις επαγγελματικές διεξόδους που προσφέρει στους κατοίκους της.
Τέλος, θα θέλαμε να σας αναφέρουμε ότι ως φορέας της Εκπαίδευσης, ουδέποτε συνηγορήσαμε σε οποιαδήποτε μεταβολή της εν λόγω σχολικής μονάδας.
Παραμένουμε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Π & Δ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
ΠΕΤΡΟΣ Δ. ΜΙΣΘΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου