Ημερίδα για τις εξαρτήσεις: Τι είναι, τι οδηγεί σε αυτές, η πρόληψη και ο ρόλος της οικογένειαςΑπό το astrosnews.gr
Η κρίση, οι νέες συνθήκες και οι εξαρτήσεις ήταν το θέμα της αρκετά ενδιαφέρουσας εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, στο Ιδρυμα Ζαφείρη, από το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας σε συνεργασία με το ΚΕΘΕΑ (Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων). Οι ομιλητές, ο γνωστός δημοσιογράφος κ. Κ. Αρβανίτης (μέλος ΔΣ ΚΕΘΕΑ) και η υπεύθυνη του προγράμματος ΚΕΘΕΑ-ΣΤΡΟΦΗ κυρία Κυρατσώ Σκορδογιάννη, μετέφεραν με τον καλύτερο τρόπο πως υπάρχει διέξοδος από τις εξαρτήσεις.
Τι είναι εξάρτηση, οι λόγοι που οδηγούν εκεί, πρόληψη, ο ρόλος της οικογένειας, αλλά και η σημερινή κρίση και πως μεγαλώνει το πρόβλημα κυριάρχησαν στη συζήτηση, στην οποία το παρών έδωσαν και γονείς απεξαρτημένων παιδιών.
Το ενδιαφέρον από το κοινό μεγάλο και οι ερωτήσεις πολλές, αγγίζοντας θέματα όπως η αποποινικοποίηση της χρήσης ή απενοχοποίηση του χρήστη, «σκληρά» και «μαλακά» ναρκωτικά και αν είναι σωστή η διάκρισή τους, πως κι αν μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη οι διάφορα αθλητικοί ή πολιτιστικοί σύλλογοι με τη σημερινή τους μορφή, κ.ά.
Το παρών στην εκδήλωση έδωσε ο Δήμαρχος κ. Μ. Σκαντζός, ο Αντιδήμαρχος κ. Δ. Γκαύρος, ο πρώην Δήμαρχος κ. Στράτης Δαλιάνης και μέλη του ΔΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου