Παιδικός σταθμός στο Γαλατάκι


 Μετά από την συνεδρίαση του Δ.Σ του  Κέντρου Κοινωνικής Πολιτικής (Κ.Κ.Π.) του Δήμου Κορινθίων, αποφασίστηκε  η  δημιουργία  παιδικού σταθμού  στο χώρο του καταργηθέντος δημοτικού σχολείου Γαλατακίου, αφού προηγουμένως είχε προηγηθεί η μεταβίβαση  της ακίνητης και κινητής περιουσίας του παραπάνω δημοτικού Σχολείου, από την πρώην Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Κορινθίας – Διεύθυνση 1ου Γραφείου  Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης-  στο  Δήμο Κορινθίων.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ

ΣΤΑΜΑΤΑΚΗΣ  ΜΑΡΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου