Καταγγελία για απολύσεις από το Εργατικό Κέντρο Κορίνθου


 Η διοίκηση του Ε.Κ.Κορίνθου καταγγέλλει την αντεργατική και αντιδεοντολογική στάση ,ενός εξέχοντος μέλους του Εμπορικού  Επιμελητήριου Κορίνθου, που στην εταιρεία που είναι διευθύνον σύμβουλος, γιόρτασε την πρωτομαγιά με 6 απολύσεις .
Στον μακρύ κατάλογο των ανέργων προστέθηκαν 6 συνάδελφοι και μάλιστα από εκείνους που τόσο υποκριτικά κομπάζουν για νέες θέσεις εργασίας ,υποτίθεται ότι κάνουν τα πάντα για επιδοτούμενα προγράμματα μαθητείας, αλλά επί του πρακτέου φαίνετε ότι στην ουσία ψάχνουν για σύγχρονους δούλους και φτηνά εργατικά χέρια .



Η κορινθιακή κοινωνία ζητά να ξεκαθαρίσει η ήρα από το στάρι, πρέπει επίσημα να απαντηθεί το ερώτημα, «αυτό είναι το αναπτυξιακό μοντέλο που οραματίζετε ο εμπορικός και βιομηχανικός κόσμος της Κορινθίας» ;

Αν είναι αυτός ,δηλώνουμε απερίφραστα ότι θα μας βρουν μπροστά τους.

Πρέπει να απαντηθεί το ερώτημα, θα έχουμε άλλη μια ΚΕΡΑΦΙΝΑ άλλη μια ΚΟΡ ΦΙΛ άλλη μια ΒΕΚΚ ; πιο είναι τελικά το μέλλον της επιχείρησης; Οφείλουν την απάντηση στους εναπομείναντες εργαζόμενους .

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                     Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΕΜΗΣ                             ΡΑΠΑΝΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου