Σαρωτές εγγράφων (scanners) στα ΚΕΠ και ηλεκτρονική αποστολή στον πολίτη


 Έγγραφο προς τους Δήμους όλης της χώρας μέσω της κεντρικής ένωσής τους(ΚΕΔΕ) έστειλε ο Υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης κος Βολουδάκης, για να φροντίσουν να εξοπλίσουν τα ΚΕΠ με ηλεκτρονικούς σαρωτές εγγράφων (scanner) έτσι ώστε να εξυπηρετούνται οι πολίτες χωρίς την φυσική τους παρουσία, μειώνοντας σημαντικά τις αυτοπρόσωπες επισκέψεις τους.
Η Εθνική Διαδικτυακή Πύλη «Ερμής» (ermis.gov.gr) θα παρέχει την δυνατότητα δημιουργίας της ηλεκτρονικής θυρίδας του πολίτη μέσω της οποίας θα προμηθεύεται το έγγραφο που έχει ζητήσει επίσης ηλεκτρονικά.
Σήμερα, βρίσκονται αναρτημένες στον «Ερμή» 81 πιστοποιημένες διαδικασίες για τις οποίες ο πολίτης μπορεί να υποβάλλει ηλεκτρονικά αίτημα για παροχή υπηρεσίας ( έκδοση βεβαιώσεων, πιστοποιητικών κ.α).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου