Μπουντρούκας: Στις πλατείες υπάρχει χώρος για όλους, τους καταστηματάρχες και τους πεζούς

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Arcadia Portal ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας Γιάννης Μπουντρούκας μίλησε και για τα τραπεζοκαθίσματα στις πλατείες και τους πεζόδρομους που τον τελευταίο καιρό αρκετά καταστήματα στην Τρίπολη δημιουργούν πονοκέφαλο στο Δήμο, μιας και μέρα με τη μέρα προσθέτουν και ένα επιπλέον τραπέζι πάνω στις πλατείες και στους πεζόδρομους.

Ο κ. Μπουντρούκας αναφέρει ότι το Επιμελητήριο έχει καταθέσει τις προτάσεις του για το θέμα των τραπεζοκαθισμάτων, αλλά πάντα τον τελικό λόγο τον έχει η Δημοτική Αρχή.

Αναφέρει πως πάντα όταν γίνεται κάτι καινούργιο κάτι διαφορετικό προκαλείται σύγχυση και γκρίνια.



«Αν ο δήμαρχος  κάνει τις κανονιστικές του και είναι απόλυτος σε αυτά που θα αποφασιστούν και δε δεχτεί παρελκύσεις επί τις κανονιστικής και στην Πετρινού και στους πεζόδρομους αλλά και στην πλατεία Άρεως το πρόβλημα θα λυθεί και κάποια στιγμή θα επέλθει ισορροπία»

Στην ερώτηση στο αν υπάρχουν καταστήματα χωρίς τις απαραίτητες άδειες υγειονομικού ενδιαφέροντος ο πρόεδρος είπε ότι για αυτό ευθύνονται οι ελεγκτικοί μηχανισμοί που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Τώρα που άλλαξε η εικόνα της πόλης  με τους πεζόδρομους αρκετοί είναι αυτοί που προβληματίζονται μιας και δεν είναι εύκολη η πρόσβαση για τους πεζούς.

Οι αλλαγές κάποιους τους ωφελούν και κάποιους τους πλήττουν.

Ο πρόεδρος του Επιελητηρίου κάνει κάνει λόγο για δίκαιο τρόπο νομοθεσίας έτσι ώστε να ωφελούνται όλοι και να μην γίνονται διακρίσεις, ενώ στη συνέχεια αναφέρθηκε και στις δυσκολίες των επιχειρήσεων να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους. Τόνισε ότι το επιμελητήριο μπορεί και θέλει να βοηθήσει τις επιχειρήσεις αρκεί αυτές να απευθυνθούν στο Επιμελητήριο και στις υπηρεσίες του.

Στη συνέντευξή του μίλησε και για την αλλαγή του ΦΠΑ εστίασης που θα αλλάξει από την 1η Αυγούστου σε 13%.

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί τι είπε στην κάερα του ArcadiaPortal.gr ο κ. Μπουντρούκας

Έφη Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου