Στο πλαίσιο της 9ης έκθεσης Φορέων Τ.Α. Δημοσίου –Κοινωνικού Τομέα και Ιδιωτικών Επιχειρήσεων «POLIS” στις 21 και 22 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε το συνέδριο της ΚΕΔΕ στη Θεσσαλονίκη στο οποίο βρέθηκε και ο Δήμαρχος Τρίπολης Γιάννης Σμυρνιώτης.Στόχος του συνεδρίου ήταν η παρουσίαση της συμβολής και των προσπαθειών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για την αντιμετώπιση των κοινωνικών προβλημάτων και τη λειτουργία των δημοτικών Κοινωνικών Δομών, καθώς και η ενημέρωση των δήμων για τις προβλέψεις και τις προτάσεις ενόψει της νέας προγραμματικής περιόδου.
Οι θεματικές ενότητες οι οποίες συζητήθηκαν κατά τη διάρκεια των διήμερων εργασιών είχαν να κάνουν με τις κοινωνικές δράσεις κατά τη νέα Προγραμματική Περίοδο. Συζητήθηκε το φλέγον θέμα της ανεργίας η οποία πλήττει όλο και περισσότερους πολίτες, με αποτέλεσμα να φτάνουν στα όρια της φτώχειας και στη συνέχεια έγιναν και παρεμβάσεις της Αυτοδιοίκησης σε δομές άμεσης αντιμετώπισης της φτώχειας. Οι προσπαθειών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης πρέπει να κατευθυνθούν και στη βελτίωση των παροχών υγείας. Μεταξύ άλλων συζητήθηκε και ο ρόλος της Αυτοδιοίκησης στην υποστήριξη και κοινωνική στήριξη των μεταναστών και των προσφύγων. Φυσικά δεν θα μπορούσε να μην τεθεί ως θέμα η υποστήριξη της Γ΄ Ηλικίας και ποίες οι δομές και τα προγράμματα της Αυτοδιοίκησης για αυτην.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου