Επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων απέστειλε το ΚΚΕ με ερώτημα για τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό στο Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) Μαντινείας.Η ερώτηση αναφέρει:
Θέμα: Ελλείψεις σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό στο Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) Μαντινείας.
Το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Μαντινείας, παρόλο που έχουν περάσει σχεδόν τρεις μήνες από την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς παρουσιάζει σοβαρές ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό που δυσκολεύουν την ομαλή λειτουργία του. Λείπουν εκπαιδευτικοί ή δεν καλύπτεται το ωράριο σε ειδικότητες όπως φυτικής παραγωγής (32 ώρες), καλλιτεχνικών (8 ώρες), μαθηματικών (10 ώρες), μουσικής (7 ώρες), ενώ ακόμα είναι κενές ολόκληρες οι θέσεις ψυχολόγου, λογοθεραπευτή κ.ά.
Σημαντικό είναι και το πρόβλημα του κτιριακού αφού είναι αφενός ακατάλληλο για ειδικό σχολείο (στεγάζεται σε παλιό Δημοτικό) και αφετέρου είναι απομακρυσμένο και απομονωμένο από τη σχολική κοινότητα του Δήμου Τρίπολης.
Γονείς και εκπαιδευτικοί διαμαρτύρονται και δικαιολογημένα αφού οι ελλείψεις προσωπικού υποβαθμίζουν την ποιότητα φροντίδας των παιδιών.
Αυτά είναι τα αποτελέσματα της αντιλαϊκής πολιτικής της δικομματικής συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ που στον χώρο της ειδικής αγωγής, που αφορά ΑΜΕΑ κλείνει ή υποβαθμίζει τις ήδη ανεπαρκείς μονάδες σε όλη την Ελλάδα.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. υπουργός ποια μέτρα θα λάβει η κυβέρνηση για την άμεση κάλυψη όλων των κενών σε ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό στο ΕΕΕΕΚ Μαντινείας και ποιες ενέργειες θα γίνουν για τη μεταστέγαση του σχολείου σχετικά με το θέμα του κτιριακού».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου