ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ..ΕΚΛΕΨΑΝ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗ ΤΗΣ ΔΕΗ ΣΤΗΝ ΚΛΕΝΙΑ,ΤΟ ΜΙΣΟ ΧΩΡΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΕΥΜΑ...
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.. ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗ ΤΗΣ ΔΕΗ ΣΤΗΝ ΚΛΕΝΙΑ,ΤΟ ΜΙΣΟ ΧΩΡΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΕΥΜΑ...ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΝΟΣ ΜΗΝΑ ΕΚΛΕΨΑΝ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗ.ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΤΗΣ ΚΛΕΝΙΑΣ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΞΕΦΥΓΕ ΕΝΤΕΛΩΣ.ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΕΓΕΙΝΕ ΑΡΓΑ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου