Η Σχολή Αργυροχρυσοχοΐας Στεμνίτσας συμμετείχε στην έκθεση Greek Design=Good Design

 Η Σχολή Αργυροχρυσοχοΐας Στεμνίτσας συμμετείχε στην έκθεση που διοργάνωσε ο ΟΒΙ (Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας) από 28 Νοεμβρίου έως 2 Δεκεμβρίου 2013 στον εκθεσιακό χώρο Helexpo Palace, στην Αθήνα.
Παρουσιάστηκαν έργα 10 αποφοίτων: Σπύρος Τζίμας, Μαρία Λιούρδη, Κατερίνα Μουστάκη, Νάντια Σωτηροπούλου, Άλεξ Τσόνεφ, Όλγα Αλεξοπούλου, Κωνσταντίνα Κατσιμπίρη, Αμάντα Πάτση, Κατερίνα Πέτρου, Παναγιώτης Πορφύρης. Στην ίδια έκθεση επιλέχθηκε και εξέθεσε ατομικά η απόφοιτος Κατερίνα Πέτρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου