
Έπετα από την υπογραφή της σχετικής υπουργικής απόφασης του υφυπουργού Οικονομικών Γιώργου Μαυραγάνη και του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκου Μητσοτάκη, αυτό θα είναι δυνατό μετά από αίτηση του ενδιαφερόμενου πολίτη ή του νόμιμα εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου, όπως αναφέρει το «Βήμα».
Η αίτηση θα πρέπει να περιλαμβάνει:
• Αν υποβάλλεται από φυσικό πρόσωπο, ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο, Αριθμό Φορολογικού Μητρώου, διεύθυνση επαγγέλματος και κατοικίας, αριθμό δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου, αν πρόκειται για αλλοδαπούς,
• Αν υποβάλλεται από νομικό πρόσωπο, επωνυμία, διεύθυνση και Αριθμό Φορολογικού Μητρώου,
• Το σκοπό για τον οποίο ζητείται,
• Το φορέα στον οποίο θα κατατεθεί,
• Το ακίνητο το οποίο θα μεταβιβαστεί ή επί του οποίου θα συσταθεί εμπράγματο δικαίωμα, εάν ζητείται για μεταβίβαση ακινήτου ή σύσταση εμπραγμάτου δικαιώματος επ' αυτού,
• Τα στοιχεία του τίτλου πληρωμής, εάν ζητείται για είσπραξη χρημάτων
Στη συνέχεια, αφού η αίτηση υπογραφεί από τον ενδιαφερόμενο και βεβαιωθεί το γνήσιο της υπογραφής από τον υπάλληλο του ΚΕΠ, γίνεται η ηλεκτρονική υποβολή στο σύστημα.
Με τη χρήση των κωδικών πρόσβασης του συστήματος ΕΡΜΗΣ, ο εξουσιοδοτημένος υπάλληλος του ΚΕΠ μπαίνει στην ηλεκτρονική υπηρεσία χορήγησης Αποδεικτικού Ενημερότητας του συστήματος TAXISnet και συμπληρώνει, στην εμφανιζόμενη σχετική σελίδα, τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) του φυσικού ή μη φυσικού προσώπου για τον οποίο επιθυμεί τη χρήση της υπηρεσίας.
Μετά την ολοκλήρωση στο σύστημα TAXISnet των απαραίτητων σχετικών ελέγχων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ο εξουσιοδοτημένος υπάλληλος του ΚΕΠ εκτυπώνει και παραδίδει στον ενδιαφερόμενο το Αποδεικτικό Ενημερότητας, ή ενημερώνει ότι δεν είναι δυνατή η χορήγηση αποδεικτικού μέσω διαδικτύου, όταν στο σύστημα εμφανίζεται το μήνυμα «Ο φορολογούμενος πρέπει να απευθυνθεί σε ΔΟΥ για το αποδεικτικό ενημερότητας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου