Οι Γορτύνιοι που μένουν και δουλεύουν στην Αθήνα, επέλεξαν να περάσουν το Πάσχα στο χωριό παρά το χειμωνιάτικο καιρό. Οι χαμηλές θερμοκρασίες ήταν και ο χειμωνιάτικος καιρός ήταν χαρακτηριστικό σε όλη την περιοχή της Γορτυνίας. Δείτε τις φωτογραφίες που μας έστειλε η Καλομοίρα από το χωριό της.http://www.arcadiaportal.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου