Επίθεση δέχτηκαν το μεσημέρι της Δευτέρας 9 Ιουνίου δύο 18χρονοι στην Τρίπολη. Τρία άτομα με την απειλή βίας τους πλησίασαν και τους λήστεψαν. Οι Αστυνομικοί της Τρίπολης τους εντόπισαν μετά από λίγο και τους συνέβαλλαν . Προσεκτικοί θα πρέπει να είναι οι πολίτες, αφού πολλοί είναι οι επίδοξοι ληστές που κυκλοφορούν και απειλούν με επιθέσεις και ληστείες ακόμε και τις πρωϊνές ώρεςΤο αστυνομικό δελτίο αναφέρει:
Συνελήφθησαν, προχθές (9.6.2014) το μεσημέρι, στην Τρίπολη Αρκαδίας, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Τρίπολης, τρεις (3) ημεδαποί ΡΟΜΑ, ηλικίας 22, 18 και 19 ετών αντίστοιχα, οι οποίοι κατηγορούνται για ληστεία σε βάρος δύο (2) 18χρονων ημεδαπών.
Ειδικότερα, οι ανωτέρω, προχθές το μεσημέρι, στην Τρίπολη Αρκαδίας, αφού αρχικά προσέγγισαν τους δύο 18χρονους, με την απειλή βίας αφαίρεσαν μικρό χρηματικό ποσό, ενώ στη συνέχεια τράπηκαν σε φυγή.
Μετά από άμεση κινητοποίηση αστυνομικών του Τμήματος Ασφαλείας Τρίπολης, εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν. Στην κατοχή τους βρέθηκε και κατασχέθηκε χρηματικό ποσό.
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Τρίπολης, ο οποίος τους παρέπεμψε στον κ. Ανακριτή Τρίπολης.
Η αστυνομική έρευνα και το προανακριτικό έργο, διενεργούνται από το Τμήμα Ασφαλείας Τρίπολης, για την εξακρίβωση της τυχόν συμμετοχής τους σε διάπραξη παρόμοιων αδικημάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου