Η Αστυνομική Διεύθυνση Αργολίδας ανακοινώνει ότι λόγω της προγραμματισμένης διεξαγωγής του αγώνα Ανάβασης Αχλαδόκαμπου από την Αυτοκινητιστική Λέσχη Τρίπολης θα υπάρξει διακοπή της κυκλοφορίας όλων των οχημάτων από το 14,5ο - 25ο χλμ. της παλιάς Εθνικής Οδού Άργους - Τρίπολης το Σάββατο14 Ιουνίου (9 π.μ. - 5 μ.μ.) και την Κυριακή 15 Ιουνίου (9 π.μ. - 4 μ.μ).Των απαγορεύσεων εξαιρούνται τα αγωνιστικά οχήματα που μετέχουν στον αγώνα καθώς και τα οχήματα των παρατηρητών και κριτών του αγώνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου