Πανελλαδική απεργία στις 18 Ιουνίου θα πραγματοποίησουν οι νοσοκομειακοί γιατροί και οι νοσηλευτές με αποφάσεις της Ομοσπονδίας Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΟΕΝΓΕ) και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ).Η ΟΕΝΓΕ στη συνεδρίαση του Γενικού Συμβουλίου της, αποφάσισε τα εξής:
1. Συμμετέχει στην ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 18Η Ιουνίου από κοινού με την ΠΟΕΔΗΝ για την απόσυρση των αυθαίρετων κριτηρίων αξιολόγησης του προσωπικού των Νοσοκομείων που οδηγούν σε απολύσεις και απαιτεί την επείγουσα κάλυψη των ελλείψεων σε νοσηλευτικό - παραϊατρικό προσωπικό, γιατρούς, αναλώσιμα, αντιδραστήρια, φάρμακα.
2. Συμμετέχει στις 11 Ιουνίου στην κινητοποίηση για τη συμπλήρωση ενός χρόνου από το «μαύρο» που επέβαλλε η μνημονιακή συγκυβέρνηση στη δημόσια ραδιοτηλεόραση.
3. Αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για τη σωστή αντιμετώπιση της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, του εργαστηριακού ελέγχου και της νοσηλείας των ανασφάλιστων κατοίκων της χώρας, μαζί με τους άλλους Κοινωνικούς Φορείς και τα Κοινωνικά Ιατρεία- Φαρμακεία και καλεί τις Ενώσεις να ορίσουν ημερομηνία διαμαρτυρίας σε συννενόηση με την ΟΕΝΓΕ.
4. Συντονίζει τον αγώνα Ενώσεων που κινητοποιούνται για την καταβολή δεδουλευμένων εφημεριών και προχωρά τη διαδικασία προσφυγής στο ΣτΕ για το θέμα του Ειδικού Ιατρικού Μισθολογίου.
5. Συμμετέχει στον πανευρωπαϊκό συντονισμό αλληλοενημέρωσης και δράσης των Ομοσπονδιών και Ενώσεων Γιατρών από τα ευρωπαϊκά κράτη με στόχο την υγεία ως δημόσιο αγαθό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου