
Το 2 Τουρνουά Μπάσκετ, Εργαζομένων διοργανώνει η Ένωση Αρκάδων Περιστερίου με την ευγενική στήριξη του Δήμου Γορτυνίας και του Συλλόγου Δοξιωτών του δήμου Περιστερίου. Αγωνιστήκαμε πάνω από ενάμιση μήνα ένα όμορφο ταξίδι αθλητισμού, ο αθλητισμός δεν είναι προνόμιο των πολλών, άλλα και των εργαζομένων. Εμείς οι εραστές της πορτοκαλής μπάλας σας καλούμε να δείτε και να χειροκροτήσετε τους καλύτερους που θα γίνει στις 16 Ιουλίου Τετάρτη 2014 στο κλειστό γήπεδο ΔΙΔΥΜΩΝ Ιωαννίνων 44 ΑΓ. Ιεροθέου Περιστερίου.
Ο Μικρός τελικός έναρξη [ 19.00 ] Λήξη [20.30.]
Ο Μεγάλος τελικός έναρξη [ 20.45 ] λήξη [ 21.45.]
Θα ακολουθήσει απονομή κυπέλλων και βράβευσης των ομάδων. Ώρα έναρξης βραβεύσεων
[22.00 ] μμ.. Λήξη [ 22.15]
Με εκτίμηση,
Τα μέλη της ομάδος Αρκάδων Γορτυνίας, και οι Αρκάδες Περιστερίου.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΜΕΝΤΡΕΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου