Με επιτυχία έγινε και φέτος η καλοκαιρινή εκδήλωση "Μαγειρέματα" των Γυναικών στις Κολλίνες Αρκαδίας το βράδυ του Σαββάτου 12 Ιουλίου. Οι γυναίκες του χωριού μαγείρεψαν και έφεραν το φαγητό τους στην πλατεία και η διασκέδαση ξεκίνησε. Η χορευτική ομάδα Κολλινών χόρεψε τραγούδια της περιοχή και όχι μόνο, ενώ το γλέντι συνεχίστηκε μέχρι τις πρωινές ώρες. Μία εκδήλωση που έχει γίνει θεσμός στις Κολλίνες τα τελευταία χρόνια και που οι γυναίκες του χωριού δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για να ικανοποιήσουν τα... γευστικά γούστα των επισκεπτών.Και του χρόνου με υγεία!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου