Μετά από πολλές καταγγελίες καταναλωτών και μετάβασή μας στην Δ.Ο.Υ. Κορίνθου διαπιστώθηκε ότι σε πολλές περιπτώσεις, μετά την υποβολή των φορ. Δηλώσεων, ζητείται η προσκόμιση των σχετικών δικαιολογητικών στην αρμόδια Δ.Ο.Υ., όμως εκεί οι καταναλωτές ενημερώνονται ότι το κεντρικό σύστημα είναι κλειστό και ΔΕΝ μπορεί να γίνει εκκαθάριση, με αποτέλεσμα ταλαιπωρία των καταναλωτών και αποκλεισμός τους από άλλες παροχές (οικογενειακό επίδομα κλπ).
Μάλιστα, η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών είναι ΑΜΕΑ, κατάσταση που είναι γνωστή στο ΤΑΞΙΣ από 1οετίες.
Αποσταλθηκε άμεσα έγγραφο στην Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων με Κοινοποίηση στον Υπουργό Οικονομικών και τα Κόμματα της Βουλής για να πάψει εντός 5 εργασίμων ημερών η κατάσταση αυτή.
Μάλιστα, η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών είναι ΑΜΕΑ, κατάσταση που είναι γνωστή στο ΤΑΞΙΣ από 1οετίες.
Αποσταλθηκε άμεσα έγγραφο στην Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων με Κοινοποίηση στον Υπουργό Οικονομικών και τα Κόμματα της Βουλής για να πάψει εντός 5 εργασίμων ημερών η κατάσταση αυτή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου