Σελίδες
(Μετακίνηση σε …)
Αρχική σελίδα
▼
Αγώνας Κυπέλλου τον Αστέρα στις 21/12
Πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΕΠΟ, η κλήρωση για την 2η, 3η & 4η φάση του Κυπέλλου Ελλάδας ΟΠΑΠ 2011-2012. Ο Αστέρας θα αντιμετωπίσει εκτός έδρας στις 21 Δεκεμβρίου το νικητή του ζευγαριού Προοδευτική-Αναγέννηση Γιαννιτσών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου