Η «Ολυμπία» Οδός έως ότου αποκατασταθεί η κυκλοφορία στο σημείο, αναστέλλει την είσπραξη διοδίων τόσο στον σταθμό του Ρίου όσο και στον σταθμό του Ζευγολατιού. Αυτό ανακοίνωσαν σήμερα το πρωί στελέχη της Κοινοπραξίας στον Αντιπεριφερειάρχη της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας Γρηγόρη Αλεξόπουλο.
Στο μεταξύ από αύριο Τετάρτη κλιμάκια της Περιφέρειας, με εντολή του Περιφερειάρχη Απόστολου Κατσιφάρα και υπό τον συντονισμό του κ. Αλεξόπουλου ξεκινούν το έργο καταγραφής των ζημιών στις περιοχές που επλήγησαν από τις ισχυρές βροχοπτώσεις
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου