Πολλά συγχαρητήρια τόσο στον σκηνοθέτη κ. Κ. Φαρμασώνη, όσο και στους ανθρώπους του συλλόγου της Ακράτας που με το πάθος τους και το μεράκι για το θέατρο, μας πρόσφεραν μια αξέχαστη βραδιά. Αξίζει να σημειωθεί πως η «Αναγέννησις» έχει τεράστια παράδοση, αφού ιδρύθηκε το 1893 και έκανε όλους εμάς εδώ να… ζηλέψουμε για την έλλειψη μια ερασιτεχνικής θεατρικής ομάδας.
Το παρών στην εκδήλωση έδωσε ο συμπατριώτης (από το Καστρί) του σκηνοθέτη και Περιφερειάρχης κ. Π. Τατούλης και ο Δήμαρχος Βόρειας Κυνουρίας κ. Μ. Σκαντζός. Μοναδική… παραφωνία οι μισές κενές θέσεις του Θεάτρου, με τον κόσμο της περιοχής μας να χάνει ακόμα μια μεγάλη ευκαιρία για μια εξαίσια δουλειά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου