Το σχολείο ήταν εγκαταλελειμμένο εδώ και πολλά χρόνια. Ο Δήμος αποφάσισε να το λειτουργήσει ως πράσινο νηπιαγωγείο και στον προαύλιο χώρο τα παιδάκια θα έχουν την ευκαιρία να έρχονται σε επαφή με τη φύση και τα ζώα.
Το σχολείο έχει ανακαινιστεί προσφάτως και έχει υποδομές για ελάχιστη δυνατή κατανάλωση ενέργειας.
Συνολικά θα φιλοξενηθούν 50 νήπια, αν και οι αιτήσεις είναι πολλαπλάσιες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου