Σελίδες

Οι Αρκάδες του Μόντρεαλ τίμησαν τον Κολοκοτρώνη


 Την Κυριακή 03 Φεβρουαρίου, όλοι οι Αρκαδες σε όλο τον κόσμο,είτε ζουν στη μακρινή Αυστραλία,στην Αμερική,στον Καναδά και όπου αλλού,καθώς και σε όλη την Ελλάδα. Ενωμένοι κάτω από τους Συλλόγους που συνήθως φέρουν το όνομα ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Η ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ,τίμησαν τον Εθνικό μας Ήρωα όλων τον εποχών.

Τον άνθρωπο χάρη στον οποίον ζούμε σήμερα ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ.
Το τρισάγιο μνημόσυνο στο Μόντρεαλ έλαβε χώρα στον Ιερό Ναό της Κοίμησις της Θεοτόκου, χοροστατούντος του επί 40 και πλέων ετών. ιερατικός προϊσταμένου πατέρα Νικολάου Παπαγεωργίου. (Αρκαδικής καταγωγής από Καστρί Κυνουρίας.) Ο οποίος και αφιέρωσε όλη την ομιλία της ημέρας στο αείμνηστο ΕΘΝΑΡΧΗ μας.



Σύσσωμο το Δ/Σ του Συλλόγου, καθώς και πλήθος κόσμου, με προεξέχοντα τον Πρόεδρο μας κύριο Ζήση Φωτόπουλο,παρακολούθησε τη θεία λειτουργία και καταθέσαμε στεφάνη εις μνήμη του ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ. Το Ελληνικό προξενείο ήταν παρών δια της κυρίας υπό προξένου Β Μακαρουνη. Ο Δήμος του Μόντρεαλ δια της Δημοτικής Συμβούλου κυρίας Μαίρης Ντερου και η Ελληνική Κοινότητα Μείζονος Μόντρεαλ δια του Αν/δρου της κυρίου Γ Καρύδη. Μετά το πέρας της θείας λειτουργίας πολύς κόσμος κατέκλεισε την αίθουσα του Συλλόγου, όπου το Γυναικείο τμήμα είχε ετοιμάσει τα σχετικά. Με κύριο πιάτο φιλέτο ψάρι. Ο Πρόεδρος κύριος Φωτόπουλος στην ομιλία του αναφέρθηκε και αυτός, - όπως εξάλλου και όλοι οι τιμώμενοι παρόντες – στην ιστορία και τους αγώνες του ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ. Όλοι οι παρευρισκόμενοι έψαλλαν τον Εθνικό Ύμνο και κράτησαν ενός λεπτού σιγή εις μνήμη του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου