Oι δήμοι θα έχουν το δικαίωμα να καθορίζουν τους όρους της περαιτέρω παραχώρησης σε τρίτους. Παράλληλα θα μπορούν να εγκρίνουν συμβάσεις που θα συνάπτουν με τους όρους που έχουν θεσπιστεί.
Μάλιστα στην κοινή υπουργική απόφαση περιγράφονται και οι κατασκευές και οι διαμορφώσεις κοινόχρηστων χώρων που επιτρέπεται να πραγματοποιήσουν οι μισθωτές.
Στόχος είναι να μπουν λεφτά στα ταμεία, αλλά και να διαφυλαχθεί η φυσική ομορφιά του αιγιαλού.
isthmos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου