«Οι Σπόροι της ζωής»
Στόχοι του σεμιναρίου είναι, οι συμμετέχοντες να αναγνωρίσουν την αναγκαιότητα της διαφύλαξης, καλλιέργειας και ανταλλαγής των παραδοσιακών σπόρων, της υπεύθυνης χρήσης αγαθών για τη διατροφή και την καθαριότητα και της κομποστοποίησης σαν λύσεις για το περιβάλλον και την αειφορία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου