Ο Δήμαρχος Κορινθιων καλωσόρισε, τους καθηγητές, τους γονείς και τα παιδιά, ευχόμενος καλή θέαση στους παρευρισκόμενους συμπολίτες μας, δίδοντας τα εύσημα στην σημαντική προσπάθεια των μαθητών να συμμετέχουν στο πολιτιστικό γίγνεσθαι του τόπου μας.
Τόνισε ότι είναι άξιο θαυμασμού να μπορούν τα παιδιά να συνδυάζουν τα μαθήματα τους με τις θεατρικές παραστάσεις, γεγονός που ολοκληρώνει την προσωπικότητα τους αφού αυτές οι εκδηλώσεις λειτουργούν συμπληρωματικά στην παιδεία τους.
Υπογράμμισε ότι είναι σημαντική η συμπαράσταση των γονιών και η βοήθεια των καθηγητών, οι οποίοι και αυτοί, παρά τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες που βιώνουν καθημερινά, δεν φείδονται χρόνου και κόπου να προσφέρουν την πολύτιμη βοήθεια τους.
Ο Δήμαρχος κλείνοντας αφού ανέδειξε την συνεργασία του Δήμου με την Διεύθυνση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ευχήθηκε καλή επιτυχία στο 6ο Μαθητικό Φεστιβάλ Θεάτρου το οποίο έχει γίνει πλέον θεσμός στα θεατρικά δρώμενα του Δήμου μας.
Η θεατρική παράσταση του 2ου Γυμνασίου Κορίνθου στηρίχθηκε σε μια ομαδική συγγραφική προσπάθεια που είχε σαν θέμα : «Η Εφηβεία Δεν Είναι Μόνο Ακμή».
«Το έργο αφορά στα σύγχρονα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι έφηβοι στην προσπάθειά τους να ενταχθούν και να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της κοινωνίας, λαμβάνοντας ποικίλα και συχνά αντικρουόμενα ερεθίσματα από την οικογένειά τους, τα ΜΜΕ και το σχολείο, ώσπου τελικά να ανακαλύψουν την προσωπική τους ταυτότητα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου