Σελίδες

Δεν τους έθεσε σε αργία ο Λυκουρέντζος... το έκανε ο Άδωνις!

 Σε αυτοδίκαιη αργία έθεσε ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης 20 επίορκους γιατρούς που διώκονται πειθαρχικά για διάφορα παραπτώματα σε πολλά νοσοκομεία της χώρας. Κάτι που δεν είχε κάνει ο προκάτοχός του υπουργός Ανδρέας Λυκουρέντζος για λόγους που μόνο ο ίδιος γνωρίζει, το έκανε ο νέος υπουργός.
Και αυτό γιατί έτσι ορίζει ο νόμος, μέχρι δηλαδή να ολοκληρωθεί η πειθαρχική διαδικασία οι γιατροί δεν πρέπει να βρίσκονται στην υπηρεσία τους.
Ο πρώην υπουργός Υγείας καθυστέρησε να θέσει σε αργία τους γιατρούς παρά το γεγονός ότι και οι 20 εκ των οποίων οι 13 ορθοπεδικοί , εμπλέκονται σε διάφορες μη νόμιμες πράξεις, όπως σκάνδαλο με προμήθεια υλικών, αντιδεοντολογική συμπεριφορά, παράβαση καθήκοντος και άλλα.
Την καθυστέρηση αυτή ήρθε να καλύψει η άμεση απόφαση του Άδωνι Γεωργιάδη για αργία των γιατρών, απόφαση που σίγουρα θα παραδειγματίσει ... και αυτό στις μέρες μας είναι πολύ σημαντικό...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου