Το αίτημα του τότε πρύτανη Θεόδωρου Παπαθεοδώρου για τοποθέτηση της προτομής στον αύλειο χώρο της οικίας του ποιητή, όπου στεγάζεται η Πρυτανεία, δεν έγινε αποδεκτό από το Δημοτικό Συμβούλιο του Νοέμβρη του 2011 αλλά ελήφθη απόφαση για τοποθέτηση της προτομής, στο «πιο επισκέψιμο κτίριο» της Τρίπολης, το Αποστολοπούλειο Πνευματικό Κέντρο.
Η προτομή θα τοποθετείτο μαζί με την προτομή του Μητρόπουλου, που θα έφευγε από το Μαλλιαροπούλειο. Εκεί όμως μείναμε…
Η προτομή συνεχίζει να «αραχνιάζει» στα υπόγεια της Περιφέρειας και εμείς δεν μπορούμε ούτε να την ανασύρουμε και να την μεταφέρουμε σε ένα χώρο λίγα μέτρα πιο κάτω, στο Αποστολοπούλειο, αφού αυτός ο χώρος επελέγη… όταν άλλοι κάνουν ολόκληρες εκδηλώσεις τιμής και μνήμης για τον ποιητή.
Διαφορά αντίληψης.. προτεραιοτήτων θα πει κανείς.. Σίγουρα όμως θα πρέπει ό,τι έχουμε να το τιμούμε με όποιον τρόπο έχουμε πρόσφορο.. Και η τοποθέτηση μίας προτομής δεν απαιτεί τίποτα ιδιαίτερο.. Μία λιτή εκδήλωση. Τόσες και τόσες γίνονται ετησίως.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου