Σύμφωνα με πληροφορίες, το περιστατικό σημειώθηκε αργά το μεσημέρι της Πέμπτης στο σπίτι του ηλικιωμένου. Την ώρα που η σύζυγός του τον περίμενε στην κουζίνα για να φάνε, ο 83χρονος βγήκε στη βεράντα και κατανάλωσε άγνωστη ποσότητα φυτοφαρμάκου.
Η γυναίκα του ανησύχησε που καθυστερούσε να πάει στην κουζίνα και, όταν βγήκε στο μπαλκόνι, αντιλήφθηκε τι είχε συμβεί και άρχισε να καλεί σε βοήθεια, μολονότι, σύμφωνα με πληροφορίες, ο 83χρονος φέρεται να της ζήτησε να μην κάνει τίποτα και να τον αφήσει να «φύγει».
Πηγή: patrisnews.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου