Αυτό είναι απαραίτητο να γίνει γιατί δυστυχώς η πολιτεία αδυνατεί να καταβάλει τα χρήματα που απαιτούνται για την στέγαση της Πυροσβεστικής Μεγαλόπολης στον χώρο που είναι σήμερα. Έτσι θα μπορούσε δυστυχώς να κλείσει σύντομα ο σταθμός και η πόλη να μείνει χωρίς την πολύ απαραίτητη λειτουργία της Πυροσβεστικής.
Ο Δήμος Μεγαλόπολης καλείται να πληρώσει από δικά του χρήματα όλες τις απαιτούμενες εργασίες διαμόρφωσης και στέγασης . Οι εργασίες που απαιτούνται θα εγγραφούν στο τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου και θα χρηματοδοτηθούν πιθανόν από το Ε.Α.Π.
Αυτά δήλωσε ο Δήμαρχος Μεγαλόπολης στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο , δείτε παρακάτω ολόκληρη την συζήτηση.
Από το kafeneio.megalopolis
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου