Έτσι, ένα ακόμα σηματικό έργο, μετά το Λιμάνι και το ΓΠΣ, φαίνεται πως δρομολογείται και αναμένεται σύντομα να ξεκινήσει, αποτελώντας ίσως, όταν ολοκληρωθεί, το σημαντικότερο έργο υποδομής για τον τόπο μας.
Απομένει λοιπόν, τις επόμενες μέρες, και η τυπική ανακήρυξη της εταιρείας ως αναδόχου απο την Οικονομική Επιτροπή.
Από το astrosnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου