Σελίδες

Βγήκε ο ανάδοχος για τα δίκτυα του βιολογικού

Ολοκληρώθηκε πριν λίγη ώρα, στα γραφεία της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Βόρειας Κυνουρίας η δημοπράτηση του έργου των δικτύων του Βιολογικού Καθαρισμού. Ανάδοχος αναδείχτηκε ο η ALPHA DOMUS ATE με ποσοστό έκπτωσης 45,6% από τα 8,8 εκ.του αρχικού προϋπολογισμού.
Έτσι, ένα ακόμα σηματικό έργο, μετά το Λιμάνι και το ΓΠΣ, φαίνεται πως δρομολογείται και αναμένεται σύντομα να ξεκινήσει, αποτελώντας ίσως, όταν ολοκληρωθεί, το σημαντικότερο έργο υποδομής για τον τόπο μας.
Απομένει λοιπόν, τις επόμενες μέρες, και η τυπική ανακήρυξη της εταιρείας ως αναδόχου απο την Οικονομική Επιτροπή.
Από το astrosnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου