Πλημμύρισε το σχετικά νέο κτίριο του Παναρκαδικού Νοσοκομείου Τρίπολης.
Συγκεκριμένα μετά και τις τελευταίες έντονες βροχοπτώσεις, ανεδείχτηκε για πολλοστή φορά το πρόβλημα πλημμύρας που έχει και στο παρελθόν αντιμετωπίσει το Παναρκαδικό Νοσοκομείο στην πόλη μας.
Με λεκάνες και κουβάδες, προσπάθησαν οι εκεί παρευρισκόμενοι να βοηθήσουν την όλη κατάσταση.
Πλημμύρισε κυρίως η πτέρυγα των επειγόντων περιστατικών.
Μετά την ανακαίνιση του Νοσοκομείου, υπήρξαν πολλές παρεμβάσεις οι οποίες διατάραξαν τη στεγανότητα. Παρ' όλο που έχουν γίνει επιδιορθωτικές κινήσεις, έχουν βελτιωθεί τρόπον τινά τα προβλήματα, όμως το πρόβλημα της στεγανότητας παραμένει.
Ωστόσο αυτήν τη φορά το πρόβλημα δεν έλαβε τις διαστάσεις των προηγούμενων χρόνων, μιας και σε προηγούμενες ανάλογες βροχοπτώσεις πλημμύριζαν πολλές πτέρυγες του Νοσοκομείου.
Οι φωτογραφίες είναι από σελίδα κοινωνικής δικτύωσης του προέδρου Ιατρικού Συλλόγου Αρκαδίας Γεώργιου Παπασταματάκη
arcadiaportal
Με λεκάνες και κουβάδες, προσπάθησαν οι εκεί παρευρισκόμενοι να βοηθήσουν την όλη κατάσταση.
Πλημμύρισε κυρίως η πτέρυγα των επειγόντων περιστατικών.
Μετά την ανακαίνιση του Νοσοκομείου, υπήρξαν πολλές παρεμβάσεις οι οποίες διατάραξαν τη στεγανότητα. Παρ' όλο που έχουν γίνει επιδιορθωτικές κινήσεις, έχουν βελτιωθεί τρόπον τινά τα προβλήματα, όμως το πρόβλημα της στεγανότητας παραμένει.
Ωστόσο αυτήν τη φορά το πρόβλημα δεν έλαβε τις διαστάσεις των προηγούμενων χρόνων, μιας και σε προηγούμενες ανάλογες βροχοπτώσεις πλημμύριζαν πολλές πτέρυγες του Νοσοκομείου.
Οι φωτογραφίες είναι από σελίδα κοινωνικής δικτύωσης του προέδρου Ιατρικού Συλλόγου Αρκαδίας Γεώργιου Παπασταματάκη
arcadiaportal
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου