Απογοήτευση Μαρνέρη από τις περικοπές κρατικών πόρων

 Μαρνέρης: Οι περικοπές μας στερούν το δικαίωμα να έχουμε ένα αξιοπρεπές πρόγραμμα έργων για την κάθε κοινότητα.

Κατά πλειοψηφία ψηφίστηκε το τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου Νότιας Κυνουρίας. Το ετήσιο πρόγραμμα δράσης για τον Δήμο Ν. Κυνουρίας είναι ένα πρόγραμμα έργων, μελετών, προμηθειών, εργασιών , μεταφορών και λοιπών υπηρεσιών.
Ο Δήμαρχος Γιάννης Μαρνέρης σε τηλεφωνική επικοινωνία με το ArcadiaPortal μετέφερε την απογοήτευση του μιας και οι περικοπές των κρατικών πόρων προς την αυτοδιοίκηση το 2012 στοίχησαν 1.000.000 ευρώ για το Δήμο Ν.Κυνουρίας συγκυρία η οποία θα τους ακολουθεί για τα επόμενα χρόνια.

arcadiaportal
Το τεχνικό πρόγραμμα 2014 είναι ένα μικρό πρόγραμμα το οποίο θα εξυπηρετεί τις βασικές υποχρεώσεις του Δήμου και τις κύριες ανάγκες των πολιτών της.

Ο κ.Μαρνέρης μας ενημέρωσε ότι τα έργα που θα πραγματοποιηθούν σε ολόκληρο τη Δήμο θα είναι έργα τα οποία θα έχουν να κάνουν με έργα ύδρευσης, βιολογικού καθαρισμού και αναπλάσεων κατά πλειοψηφία, μιας και οι περικοπές δεν του επιτρέπουν να κάνουν μεγαλύτερα έργα.
Έτσι μέσω χρηματοδοτήσεων του ΕΣΠΑ θα αντλήσουν 55.000.000 ευρώ  για τον Δήμο Ν.Κυνουρίας. Από τους πενηνταπέντε φακέλους μέχρι αυτή τη στιγμή έχουν κατατεθεί 19 φάκελοι, με τους υπόλοιπους να πρέπει να κατατεθούν μέχρι το  τέλος του έτους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου