Σελίδες

Επιβάρυνση 0,50 το χρόνο σε όλους για να έχουν ρεύμα οι άποροι

 Επιστολή Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) προς όλους τους Δήμους της χώρας σχετικά με την απόφαση του Υπουργού ΠΕΚΑ, Γιάννη Μανιάτη, για τα μέτρα προστασίας των ευπαθών καταναλωτών ρεύματος.
H Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), στηρίζοντας έμπρακτα την απόφαση του Υπουργού ΠΕΚΑ, Γιάννη Μανιάτη, που αφορά στα μέτρα προστασίας των ευπαθών καταναλωτών ρεύματος, απέστειλε ήδη επιστολή προς όλους τους Δήμους της χώρας προκειμένου να προχωρήσουν άμεσα και σε συνεργασία με την τοπική υπηρεσία της ΔΕΗ και την Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση, στη συγκρότηση της προβλεπόμενης Επιτροπής η οποία θα επιληφθεί και θα αξιολογήσει όλες τις σχετικές με τη διακοπή ρεύματος περιπτώσεις συμπολιτών μας που εξυπηρετούνται από τις κοινωνικές δομές, ώστε να δρομολογηθεί η επανασύνδεση του ηλεκτρικού ρεύματος, το ταχύτερο δυνατό.



Ο κ. Μανιάτης προανήγγειλε στον ΑΝΤ1 ότι θα δημιουργηθεί μια ειδική κατηγορία στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο, όπου θα ενταχθούν οι περίπου 10 χιλιάδες συνάνθρωποί μας που είναι εγγεγραμμένοι στους καταλόγους κοινωνικής αλληλεγγύης των δήμων ή της Εκκλησίας. Ενώ δήλωσε "Η απόφαση είναι αυτές οι μερικές χιλιάδες συνανθρώπων μας να αποτελέσουν μια ειδική κατηγορία του ειδικού κοινωνικού τιμολογίου ώστε με ένα κόστος περίπου 0,5 ευρώ το χρόνο για όλους τους υπόλοιπους καταναλωτές της ΔΕΗ να γίνει η αποπληρωμή της απαιτούμενης δαπάνης".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου