Συνεδρίασε την Τρίτη το βράδυ το Δημοτικό Συμβούλιο Τρίπολης στο Πνευματικό Κέντρο με 33 θέματα ημερήσιας διάταξης. Ο κ. Τζιούμης έφερε στο Δημοτικό Συμβούλιο το θέμα του ΕΟΣ για το αν χρωστά ή δε χρωστά χρήματα.
Ο Αντιδήμαρχος Δημήτρης Κοσκινάς στην απάντησή του ανέφερε ότι ο Δήμος Τρίπολης με τους αρχηγούς των παρατάξεων είχε πάρει από το Δ.Σ κάποια χρήματα από τον προϋπολογισμό αυτό που είχε κατατεθεί, και από τα χρήματα αυτά απομένουν κάποιες οφειλές. Τις οφειλές αυτές πρέπει να δώσουν σε κάποιους ανθρώπους και παίρνοντας τα χρήματα σε μορφή επιχορήγησης από το δήμο, θα μπορέσουν να καλύψουν αυτό το κενό.
arcadiaportal
Ο κ.Παυλής ανέφερε ότι το Δ.Σ Τρίπολης έδωσε κάποια χρήματα με τη μορφή επιχορήγησης και τονίζει ότι όταν ζήτησαν τον απολογισμό, ο οποίος ήρθε με τον τρόπο που ήρθε, δεν προέκυπτε ότι χρωστάμε κάτι. Ουδέποτε αποφασίσαμε να δώσουμε πρόσθετα χρήματα.
Ο κ.Τζιούμης συνεχίζει λέγοντας ότι εμείς είχαμε επιχορηγήσει με ένα ποσό 35.000 ευρώ από εκεί και πέρα τι προϋπολογισμό έχει κάνει ο ΕΟΣ και αν αύριο ζητά 70.000 ευρώ τι μας ενδιαφέρει στο ΔΣ.
Ο κ.Τσιαμούλος λέει ότι ακόμα δεν έχουμε πάρει τον απολογισμό αφού στο Δ.Σ Τρίπολης ήρθαν παλαιότερες δαπάνες και αποδείξεις απλές. Ακόμα ζητά από το Ορειβατικό Σύλλογο να δώσει έναν απολογισμό όπως πρέπει για ωα αποδεδειχθεί πού πήγαν τα χρήματα των δημοτών.
Μετά από αυτές τις ερωτήσεις ο αντιδήμαρχος κ. Κοσκινάς μίλησε για το 2011 αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι, όταν είπαμε να ξεκινήσουμε το χιονοδρομικό, μαζεύτηκαν οι αρχηγοί των παρατάξεων και ζήτησαν από τον κ.Γιαννούλη να κάνει έναν προϋπολογισμό για το πόσο θα στοιχίσει το χιονοδρομικό για να τεθεί σε λειτουργία. Ο κ. Γιαννούλης έκανε έναν προϋπολογισμό γύρω στις 77.000 ευρώ και μετά έφτασε ότι το ξεκίνημα ήταν 52.000 ευρώ.
Από τις 52.000 ευρώ επιδοτήθηκε όπως είχατε συμφωνήσει τότε 35.000 ευρώ άρα το υπόλοιπο είναι γύρω στις 17.000 ευρώ, που είναι οι οφειλές που έκανε ο Διευθυντής του χιονοδρομικού κέντρου Μαινάλου για να μπορέσει να λειτουργήσει το χιονοδρομικό. Άρα αυτός ο απολογισμός έγινε με τα παραστατικά όλα και τώρα έχουμε αυτό το υπόλοιπο.
Ο κ.Παυλής επέμενε να ζητά τον απολογισμό των χρημάτων που έδωσε ο Δήμος Τρίπολης, τις 35.000 ευρώ και για το rollerski και απευθυνόμενος στον κ.Κοσκινά του ζήτησε να ξεκαθαρίσει πια συμφέροντα ακολουθεί αυτά του Δήμου Τρίπολης ή του ΕΟΣ.
Τέλος οι αρχηγοί των παρατάξεων κ.Τζιούμης, κ. Γεωργακόπουλος, κ. Νικολάου και κ. Παυλής υποστήριξαν ότι δεν ήταν παρόντες σε συνάντηση των αρχηγών των παρατάξεων για το χιονοδρομικό κέντρο Μαινάλου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου