Το γυμναστήριο θα λειτουργεί σε τμήματα και συγκεκριμένες ώρες με επιβλέπων καθηγητή φυσικής αγωγής.
Το ωράριο του γυμναστηρίου θα καταρτιστεί στις 28/4/2014 ημέρα Δευτέρα και ώρα 7:00 μ.μ
Την ιδία μέρα θα πραγματοποιηθούν και οι εγγραφές!!!
Η ΜΗΝΙΑΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ ΔΕΚΑ ( 10 ) ΕΥΡΩ!!!
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ!!!
Με εκτίμηση,
ΤΟ Δ.Σ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου