Σελίδες

Ανάσταση στο Βυζίκι Γορτυνίας

Οι Γορτύνιοι που μένουν και δουλεύουν στην Αθήνα, επέλεξαν να περάσουν το Πάσχα στο χωριό παρά το χειμωνιάτικο καιρό. Οι χαμηλές θερμοκρασίες ήταν και ο χειμωνιάτικος καιρός  ήταν χαρακτηριστικό σε όλη την περιοχή της Γορτυνίας. Δείτε τις φωτογραφίες που μας έστειλε η Καλομοίρα από το χωριό της.

http://www.arcadiaportal.gr/



Ανάσταση στο Βυζίκι Γορτυνίας (photos)       Ανάσταση στο Βυζίκι Γορτυνίας (photos)   Ανάσταση στο Βυζίκι Γορτυνίας (photos)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου