την Πέμπτη 19/06/2014 και ώρα 01:00 μετά τα μεσάνυχτα στο καφέ «ΜΠΡΙΚΙ» , Πλατεία Κολοκοτρώνη 4, Τρίπολη. Θα υπάρχει και γιγαντοοθόνη για την κάλυψη του αγώνα. Σας περιμένουμε όλους για να πανηγυρίσουμε την πρώτη νίκη της Εθνικής μας στο Μουντιάλ!
Ελλάδα-Ιαπωνία με τους φίλους της Εθνικής Ομάδας «Γέρος του Μοριά»
την Πέμπτη 19/06/2014 και ώρα 01:00 μετά τα μεσάνυχτα στο καφέ «ΜΠΡΙΚΙ» , Πλατεία Κολοκοτρώνη 4, Τρίπολη. Θα υπάρχει και γιγαντοοθόνη για την κάλυψη του αγώνα. Σας περιμένουμε όλους για να πανηγυρίσουμε την πρώτη νίκη της Εθνικής μας στο Μουντιάλ!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου