Ζωγράφισαν μικροί και μεγάλοι με κιμωλίες στην πλατεία της Βυτίνας
Ακόμα μία καλοκαιρινή εκδήλωση, ετοίμασε ο όμιλος κυριών Βυτίνας, την Τρίτη 18 Ιουνίου στην πλατεία Βυτίνας όπου μικροί και μεγάλοι ζωγράφισαν με κιμωλίες.
Ο όμιλος ευχαριστεί ιδιαίτερα την Βενετία Σιώπη για την ιδέα της και όλους όσους βοήθησαν να την πραγματοποιήσουν. Μικρούς και μεγάλους - μόνιμους κατοίκους αλλά και ξένους τουρίστες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου