Σελίδες

Το 2ο τουρνουά πολεμικών τεχνών στη Δημητσάνα

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 12 Ιουλίου το 2ο τουρνουά πολεμικών τεχνών στο θέατρο της Δημητσάνας στις 7.30 το απόγευμα. Το τουρνουά τελούσε υπό την αιγίδα του πολιτιστικού συλλόγου γυναικών. Δείτε φωτογραφία όπως δημοσιεύθηκαν σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης της Δημητσάνας από το δήμαρχο Γορτυνίας Γιάννη Γιαννόπουλο, το Θοδωρή Ασημακόπουλο και τον Αντώνη Αντωνιάδη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου