Οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι πρόκειται να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες των δήμων σε όλη τη χώρα, καθώς το προηγούμενο διάστημα πολλοί από τους υπαλλήλους αποχώρησαν λόγω συνταξιοδότησης. Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με την κατανομή από τις προσλήψεις του 2014 με βάση τον κανόνα 1 προς 10, το υπουργείο Εσωτερικών δικαιούται 799 υπαλλήλους, και έχει ήδη προσλάβει 250. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, οι σχετικές συνεννοήσεις με το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης συνεχίζονται προκειμένου να ξεκινήσει το συντομότερο η διαδικασία.
Έρχονται 550 προσλήψεις μονίμων στους δήμους – Πώς θα γίνουν
Οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι πρόκειται να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες των δήμων σε όλη τη χώρα, καθώς το προηγούμενο διάστημα πολλοί από τους υπαλλήλους αποχώρησαν λόγω συνταξιοδότησης. Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με την κατανομή από τις προσλήψεις του 2014 με βάση τον κανόνα 1 προς 10, το υπουργείο Εσωτερικών δικαιούται 799 υπαλλήλους, και έχει ήδη προσλάβει 250. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, οι σχετικές συνεννοήσεις με το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης συνεχίζονται προκειμένου να ξεκινήσει το συντομότερο η διαδικασία.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου